וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהי השיטה הטובה ביותר להסרת קעקועים?

14.3.2017 / 10:35

אנשים בוחרים להסיר את הקעקועים שלהם ממגוון סיבות וכדי לעשות זאת הם מתלבטים בין מגוון שיטות. אז כיצד בוחרים את השיטה הטובה ביותר להסרת קעקוע? לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות וכדי לעשות את החישוב כדאי לקחת בחשבון: זמן, כסף, כאב וכמובן התוצאה. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף טופ לייזר

אנשים בוחרים להסיר את הקעקועים שלהם ממגוון סיבות וכדי לעשות זאת הם מתלבטים בין מגוון שיטות. אז כיצד בוחרים את השיטה הטובה ביותר להסרת קעקוע? לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות וכדי לעשות את החישוב כדאי לקחת בחשבון: זמן, כסף, כאב והכי חשוב! התוצאה.

למשל, בהסרת קעקוע בניתוח הקעקוע יורד תוך יום אחד, אך מדובר בהליך יקר אשר משאיר צלקת לא יפה-מדובר גם בהליך כירורגי ופולשני שמן הסתם מאריך את זמן ההחלמה. השיטה הנפוצה ביותר כיום היא הסרה באמצעות לייזר, אך גם כאן יש סוגים שונים של טיפולים ושל מכשירי לייזר וחשוב לבחור במכשיר אשר יודע לפרק ולהסיר את כל הצבעים.

החיסרון היחסי בטיפול בלייזר שהוא יכול לקחת עד שנה (תלוי בגודל, בצבעים וכו') אך הוא אינו משאיר צלקות. כיוון שמדובר בסדרת מפגשים, מומלץ לבחור בקליקות אשר מציעות FIX-PRICE לכל הטיפולים ועד להסרה מוחלטת של קעקוע.

לא תמיד ניתן לדעת מראש כמה טיפולים זה יקח ואם תבחרו בתשלום מראש עבור סדרה של 4-5 טיפולים, אולי תאלצו להיפרד מסכום נוסף כדי לסיים את הליך הסרת הקעקוע.

אוהד יצחקוב, מנהל קליניקת טופ לייזר-המרכז להסרת קעקועים, מסביר כי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם להסרת קעקועים היא Fotona QX MAX. מה שמייחד את טכנולוגיה זו היא השימוש באורכי גל משתנים שיודעים לזהות ולפרק את כל הצבעים. בשורה התחתונה, גם אם הסרת הקעקוע לחוצה לכם ואתם רוצים להיפטר הכתם מהעבר במהירות, עדיף להתאזר בסבלנות ולעבור טיפול שמבטיח תוצאות טובות ולאורך זמן.

לעוד פרטים על הסרת קעקועים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף טופ לייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully