וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטרקטיקה, איסלנד והאיים הבריטיים: היעדים החמים הם בכלל קרים

12.3.2017 / 10:24

כנסו וגלו מהם היעדים החמים לעונה הקרובה. אנטרקטיקה, איסלנד, האיים הבריטים והפיורדים הנורווגיים הם היעדים החמים כרגע, אבל גם המקומות "הקלאסיים" הם עדיין יעד מועדף ב"אוף סיזן". אז מה היעד המועדף עליכם?

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף קרוז אאוטלט

אחד החיפושים הכי נפוצים של אנשים המחפשים חופשת שיט הוא מהם היעדים החמים לאותה שנה? היעדים החמים הם בדרך כלל מקומות שתיירות השיט אליהם עדיין לא עלתה על גדותיה, אך חשוב להבין כי גם היעדים "הקלאסיים" יכולים להוות אופציה מצוינת ב-off season לאנשים שמעדיפים לשמוע מסביבם בעיקר את שפת המקום.

אז מהם היעדים החמים לחופשת השייט הבאה שלכם? איתן כתרי, מנכ"ל ובעלים של קרוז אאוטלט, מספר כי מרבית היעדים "החמים" הם בכלל המקומות הקרים: אנטרקטיקה, האיים הבריטים, איסלנד והפיורדים הנורבגים בחוג הארקטי (שרק שתי הפלגות בשנה יוצאות לשם).

טרנדים נוספים הם שיט למזרח הרחוק, קובה, יפן ודרום אמריקה. מעבר ליעדים עצמם, גם סוגי קרוז שכוללים טיולים גיאוגרפיים וסיורים בחוף הפכו לנפוצים. הפלגות אלה מאפשרות לבקר במספר רב יחסית של יעדים בטווח זמן קצר, כאשר היתרון המרכזי הוא שבזמן המעבר בין חופים ומדינות ניתן ליהנות מכל היתרונות של ספינות השיט ולמעשה לא לבזבז זמן טיול יקר.

צפו בכתבת הווידאו בה איתן כתרי משרטט את מסלול השיט האולטימטיבי שעובר דרך המקומות האקזוטיים, המסתוריים והמרגשים של התקופה הקרובה.

לפרטים נוספים, לחצו כאן

Family Guide בשיתוף קרוז אאוטלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully