וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיל"ת: שירות לאומי תורני

9.3.2017 / 14:40

כבר לפני למעלה מ-8 שנים הוקם מסלול ייחודי לבנות המגזר הדתי-שירות לאומי תורני שיל"ת, שתפקידו הוא לתת מענה עבור צעירות דתיות המעוניינות להתנדב לשירות לאומי. כל הפרטים על הפרויקט בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף עמותת שלומית

עבור צעירות רבות מהמגזר הדתי ומשפחותיהן, להתנדבות בשירות לאומי יש חשיבות גבוהה כיוון שהיא מגלמת את תפיסת עולמן של מתן עזרה לרבדים החלשים בקהילה. אך היציאה לעצמאות וההתנדבות עצמה גם מעוררות לא מעט חששות שנובעות מהרצון לשמור על אורח חיים מסורתי. בעקבות תובנה זו הוקם כבר לפני למעלה מ-8 שנים מסלול ייחודי לבנות המגזר הדתי-שירות לאומי תורני שיל"ת, אשר פועל תחת המטרייה של עמותת שלומית.

בקהילת שיל"ת קיימת הקפדה על צורת לבוש, כשרות בדירות המגורים ועל אורחות התנהגות ושמירת ההלכה ברשות הרבים. הרב המייעץ במסלול הוא יובל שרלו.

ייחודיות המסלול מתבטאת בכך שרכזות שיל"ת מלוות את הבנות החל מהכוון מיון ושיבוץ בכיתה י"ב, לאורך תהליכי הקליטה והראיונות וכמובן לאורך כל השירות עצמו. מגוון התפקידים בהם ניתן להשתלב הוא מגוון וכולל הדרכה במדרשות, גרעינים ,גרעין תורני, אח"י, ילדים ונוער בסיכון, חינוך מיוחד, שירותי בריאות ועוד. למעשה, כל אחת יכולה למצוא מסגרת שבה תוכל לבטא את היכולות האישיות תוך שמירה על הערכים מהבית.

במהלך השירות הלאומי נערכים ימי עיון ארציים, ירידים, הכשרות לפי תחומי התנדבות, ימי כיף והוקרה לבנות שיל"ת ועוד מגוון פעילויות שנועדו לפתח, לגבש ולהעצים את שנת השירות כדי שתהיה שנה משמעותית וחווייתית גם יחד.

לפרטים נוספים, לחצו כאן

Family Guide בשיתוף עמותת שלומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully