וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר מזמן לא אגה-דו בבריכה: השינויים שחלו בשיט תענוגות

Family Guide בשיתוף קרוז אאוטלט

5.3.2017 / 17:33

ב-15 השנים האחרונות אניות השיט שינו מסלול - האניות גדלו והמחירים ירדו, איתם גם הגיל הממוצע של הנופשים. על פי סקר שנערך, גיל הנופשים קטן מ45. רוצים ללמוד עוד על השינויים שחלו בשיט התענוגות? צפו בכתבה

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף קרוז אאוטלט

אם האסוציאציה שלכם לחופשת שיט זה אגה-דו-דו ליד גיגית קטנה שנקראת בריכה באנייה של תשע קומות, כנראה שמעולם לא הייתם על אנייה של חברות השיט הבינלאומיות. ואם האסוציאציה שלכם לאניית פאר היא חופשה לעשירים בלבד, אז יש לנו עוד סטיגמה לנפץ.

ב-15 השנים האחרונות אניות השיט שינו מסלול - האניות גדלו והמחירים ירדו, איתם גם הגיל הממוצע של הנופשים. על פי סקר שנעשה לאחרונה בלונדון, מחצית מהתיירים שרכשו חופשות שיט בפעם הראשונה הם צעירים עד גיל 45 וחלק גדול מהם זה משפחות עם ילדים.

אגב, ילדים הם בין המרוויחים העיקריים מהשינויים שחלו בעולם השיט. יש כיום על האניות בריכות ענק עם מתקני מים בסדר גודל של פארק שעשועים, מכוניות מתנגשות, באולינג, החלקה על הקרח ולא חייבים להיות ילדים כדי ליהנות מזה. באניות יש מרכזים מסחריים עם חנויות מותגים מובילים, מסעדות פאר וחיי לילה.

איתן כתרי, מנכ"ל ובעלים של קרוז אאוטלט, מסביר כי לא רק החוויה על האנייה השתדרגה, אלא גם היעדים אליהם ניתן להגיע. כל דרום אמריקה, צפון אירופה ויפן הן רק קטן מהדוגמאות. צפו בכתבת הווידאו בה איתן כתרי מנפץ עוד כמה סטיגמות על עולם השייט ונותן טיפים כיצד להתאים את החופשה לצרכים ולהעדפות שלכם.

לפרטים נוספים, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully