וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרדת מידה בג'ינס? עכשיו זה קל מתמיד- עם הסוד ששווה שתכירו

Family Guide בשיתוף טניה שיפרין

2.3.2017 / 16:24

יש נשים שמרגישות שהן משתבחות עם השנים ויש נשים שמרגישות קצת יותר את סימני הזמן. זה לא בהכרח סותר, אך בכל מקרה, יש דבר אחד שאפשר להסכים עליו-העור כבר אינו מלא ומתוח והיקפי הגוף הם כבר לא כמו שהיו פעם. גלו את הטכנולוגיות החדשות להצרת היקפים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף טניה שיפרין

יש נשים שמרגישות שהן משתבחות עם השנים ויש נשים שמרגישות קצת יותר את סימני הזמן. זה לא בהכרח סותר, אך בכל מקרה, יש דבר אחד שאפשר להסכים עליו-העור כבר אינו מלא ומתוח והיקפי הגוף הם כבר לא כמו שהיו פעם.

המראה החיצוני משפיע על הדימוי ולא תמיד אנחנו נראות כפי שהיינו רוצות ויכולות. לשמחתנו הרבה, לעובדה כי אנחנו "לא בנות 18" בעידן הטכנולוגי יש גם יתרונות רבים. יש כיום לא מעט פתרונות טכנולוגים פרא-רפואיים מתקדמים אשר מעודדים את הגוף לחזור ולייצר את החלבונים אשר בונים את רקמות העור, ניתן גם לזרז את חילוף החומרים ולהצר היקפים ללא טיפול פולשני, מסובך וכואב.

טניה שיפרין, קוסמטיקאית מוסמכת פרא-רפואית עם ניסון של למעלה מעשרים שנה, מספרת לנו כי אחת החברות המובילות בתחום היא החברה הצרפתית LPG שיש לה למעלה מ-30 שנות ניסיון בייצור מכשור טכנולוגי לטיפולים קוסמטיים. LPG פיתחה לאורך השנים מכשירים ותכשירים רבים, כאשר גולת הכותרת בשנים האחרונות היא מכשיר ה- CELLU M6.

מכשיר זה מעודד את הגוף לייצר קולגן, אלסטין וחומצה היאלורונית-אשר תפקידם הוא להקנות לרקמות העור מראה חלק ומלא ברק. קולגן ואלסטין הם חלבונים אשר מרכיבים את רקמות החיבור בגוף, כאשר הקולגן הוא חזק אך אינו גמיש ומהווה את המרכיב העיקרי של גידים, רצועות עור, עצמות וכלי דם. האלסטין שכשמו כן הוא, בעל תכונות אלסטיות "מצטרף" לקולגן ומאפשר לרקמה לחזור לצורתה המקורית.

בחזרה לטיפול ה-LPG, הוא נמשך בין כ- 35 דקות, אין לו תופעות לוואי והוא אינו כואב-אפילו ההפך, מרגיע ונעים. לכן מיד לאחר טיפול ניתן לחזור לפעילות מלאה.

הטיפול ממריץ את מחזור הדם ולכן הוא גם יעיל מאוד בהצרת היקפים וניקוז לימפטי. טכניקת העיסוי של המכשיר מאיצה את זרימת נוזלי הלימפה ומאפשרת החלמה מהירה יותר של המערכת אשר מנקזת נוזלים מכל חלקי הגוף.

לכן טיפול זה מתאים מאוד לנשים אשר סובלות מבצקות. בשורה התחתונה, הטכנולוגיה מאפשרת לנו כיום להמשיך ולהשתבח עם השנים.

לפרטים התקשרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully