וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת שלומית: כל מה שרציתם לדעת על שירות לאומי

Family Guide בשיתוף עמותת שלומית

15.2.2017 / 16:18

בני נוער רבים, אשר קיבלו פטור משירות צבאי, עומדים בצומת דרכים לגבי מה עליהם לעשות בהמשך חייהם. למשבצת זאת נכנס השירות הלאומי שמאפשר להם להתנדב לשלל ארגונים. כל הפרטים בפנים

Family Guide-תוכן שיווקי-בשיתוף עמותת שלומית

בני ובנות נוער רבים אשר קיבלו פטור משירות צבאי, מסיבה זו או אחרת, עומדים בפני צומת משמעותי בחיים, בין סיום התיכון לבין ההתחלה של "החיים האמתיים" ורבים מהם מעוניינים לתרום מזמנם לשירות ערכי, בעל משמעות לאומית, חברתית ואישית.

אל המשבצת הזאת נכנס השירות הלאומי, אשר גם מקנה להם כניסה ממקום שווה לחיים האזרחיים כמו לשאר הצעירים וגם זכויות ומעמד כמו של חייל משוחרר. הצעירים מתנדבים במגוון תחומים כגון: חינוך, בריאות, רווחה, מנהל ועוד, כאשר מקומות ההתנדבות נמצאים בפריסה ארצית ומותאמים לצרכים, לרצונות וליכולות של המתנדב.

בני נוער רבים אשר התנדבו ומתנדבים בשירות הלאומי מעידים כי מדובר בחוויה ייחודית אשר תרמה להם המון בגיבוש הזהות האישית, הערכית והתעסוקתית. אבישג אזולאי משה, מנהלת מדור מתנדבים בעמותת שלומית אשר מפעילה מתנדבים בשירות הלאומי, מספרת כי העמותה מקבלת אליה בוגרי תיכון בגילאי 18-23 בעלי פטור מצה"ל ללא הבדל דת, גזע ומין מתוך גישה פלורליסטית.

כל מועמד ומתנדב זוכה לליווי שמתבצע ע"י צוות רכזות בפריסה ארצית. הליווי למעשה מסייע בבחירת סוג ומקום ההתנדבות ובהשתלבות במסגרות השונות.

לפרטים נוספים, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully