וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד לחסוך כסף באמצעות קניות ברשת

Family Guide בשיתוף אסכולי

15.2.2017 / 14:16

בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים, קניות באינטרנט הפכו לדבר שבשגרה. החל מבגדים ועד מוצרי אלקטרוניקה, לכל מוצר האתר שלו וכמעט שלא קיימים דברים שלא ניתן להזמינם לישראל. אבל האינטרנט הוא גם ענק וסבוך וצריך לדעת כיצד קונים באינטרנט. קבלו מדריך

Family Guide-תוכן שיווקי-בשיתוף אסכולי

יותר ויותר ישראלים קונים היום באינטרנט. בזכות הגישה הנוחה לרשת, דרך המחשב או הסמארטפון, כל אחד מאתנו יכול לקנות מוצרים או שירותים דרך האינטרנט בקלות, במהירות ובזול.

למרות שיש אנשים שעדין חשדנים כלפי קניות ברשת, כמות החבילות שהגיעה לארץ בשנת 2016 היא מעל 50 מיליון! על רקע העומסים שנוצרו בשל כך בשנים האחרונות בדואר, התחילו חלק מהחברות בחו"ל לעבוד מול חברות שליחות פרטיות שמקצרות את זמן ההמתנה.

והשוס? חלק מהחברות מביאות את המשלוח עד לבית עסק שקרוב לבית! אך גם אם זמן הגעת המשלוח מתעכבת, החיסכון הכספי הופך את ההמתנה לשווה במיוחד. אז כיצד מתחילים לחסוך? אסי צור, מומחה למסחר באיביי, מסביר כי היצע המוצרים שיש ברשת הוא כמעט אינסופי והמחירים זולים באופן משמעותי (עד 75% זול יותר ולפעמים אף יותר מזה) מהמחיר בחנויות.. כל מה שצריך זה כרטיס אשראי והיכרות עם כמה אתרים ואפשר להתחיל.

ניקח לדוגמא את אתר NEXT הבריטי שמוכר אופנה לכל המשפחה במחירים מעולים, בדגש על בגדים איכותיים ומשלוח חינם. למעשה, כמעט לכל תחום או קטגוריה יש רשימה של אתרים מתמחים, אבל אם רוצים אתר אחד, גדול, רציני ונוח לשימוש שיש בו היצע גדול של כל המוצרים בעולם, אזי, ניחשתם נכון, eBay.

ב-eBay ניתן לרכוש גם פרטי אספנות, מוצרי אומנות ומגוון מוצרים גם ב-1$ כולל משלוח עד הבית. דוגמאות למוצרים שכדאי לקנות באיביי: בטריות, קפסולות של נספרסו, כפכפי קרוקס, סכיני גילוח של ג'ילט, ראשי דיו, צעצועים כמו - לגו - Lego , אביזרים לטלפון או למחשב, קוסמטיקה, ביגוד ואלקטרוניקה. למעשה ניתן למצוא את כל המותגים בכל התחומים שיש בארץ ומגוון דגמים אבל במחיר מוזל. אז למה דווקא איביי?

קודם כל בגלל הביטחון: אם משלמים באמצעות PayPal יש הגנה וביטוח לקונים.

בנוסף, באיביי יש גם מגוון עצום של היצע-כיום יש באיביי מעל 42 מיליון מוצרים שונים.

כל המותגים בעולם ומוכרים מכל העולם (ולא רק מסין) של מוצרי צריכה, פרטי אומנות, אספנות, יד שנייה ועוד. קל להתמצא באתר, לבחור את המוצר ולרכוש בתוך שניות.
בקיצור? ניתן לבצע קניה נבונה, בקלות, במהירות ואפילו מהטלפון באמצעות האפליקציה שלהם, אבל בעיקר לחסוך כסף מהוצאות המשפחה..

אז לפני שקונים, כמה טיפים חשובים. דבר ראשון, צריך לחפש מוכר בעל דירוג פידבקים חיוביים מעל 98% ולוודא שעלות המשלוח לישראל אינה גבוהה או אולי אף בחינם. וזהו, פשוט רוכשים באמצעות פייפל. אפילו מהטלפון הנייד.

אגב, כיום באינטרנט מומלץ מאוד לשלם רק באמצעות פייפאל – שהיא מערכת הסליקה הגדולה בעולם. אתר פייפאל קיים גם בגרסה העברית עם שירות לקוחות אפילו בעברית,
ובעיקר- זוהי מערכת מאוד מאובטחת ואמינה לקונים.

ומה בנוגע למיסים ומכס? מוצרים המוערכים מעל 75$ יחויבו בתשלום מע"מ במעמד איסוף דבר הדואר בסניף דואר ישראל. מוצרים המוערכים בסכום שעולה על 300$ יחויבו במע"מ + מכס, כאשר המחיר המוערך כולל גם את דמי המשלוח.
משלוחים המגיעים באמצעות חברות הבלדרים (UPS, FEDEX) יחויבו לפעמים בהוצאות נוספות של דמי משלוח כאן בישראל.

חשוב להיות ערים לכך שיש מוצרים שייעצרו במכס כיוון שנדרש לשחרורם אישור של משרד ממשלתי ( כמו מוצרי מזון, או חלקים לרכב, וכו'). במקרים אלו הרוכש נדרש להשיג אישורים כדי לשחרר המוצרים מהמכס.

בשורה התחתונה- זה פשוט ומשתלם.

למידע נוסף לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully