וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה שהיפנים אוכלים יותר מאתנו ונשארים רזים? הסוד היפני להרזיה

Family Guide בשיתוף נמרוד גוברין

15.2.2017 / 11:18

כיצד קרה הדבר שהיפנים אוכלים בממוצע יותר מהישראלים ועדיין נשארים רזים לכל חייהם, בעוד הישראלי הממוצע משמין 2-5 קילוגרם בשנה החל מגיל 30. כל התשובות בפנים

Family Guide-תוכן שיווקי-בשיתוף נמרוד גוברין

נתחיל במספר עובדות:

•היפני אוכל בכל יום 600 קלוריות יותר מהישראלי.
•בכל שנה אוכל היפני 219,000 קלוריות יותר מהישראלי הממוצע.
•היפני נשאר רזה – הישראלי משמין.
•הישראלי משמין. בכל שנה, החל מגיל שלושים אוסף גבר ממוצע עודף של 5-7 ק"ג. ואשה ישראלית תצבור בכל שנה 2-4 קילוגרם. היפני? נשאר באותו משקל לאורך כל חייו.
•הישראלים סובלים ממחלות השמנה פי 3.5 מאשר היפנים. : סוכרת, לחץ דם, מחלות לב.


מה עומד מאחורי הסוד היפני להרזיה.

מדוע היפני הממוצע אוכל הרבה יותר מאשר ישראלי ממוצע – ונשאר רזה?
•שיטת הסוד היפני הינה שיטה בת אלפי שנים. השיטה מבוססת על 3 מודלים יפניים: שליטה על מנגנונים פיזיולוגיים בגופנו – במקום צמצום הקלוריות, שינוי החשיבה (נוריוקו) – במקום מלחמה יומיומית בהרזיה, שליטה בכוח ההרגל – במקום בכוח הרצון.

אלה 3 מודלים יפנים הנוגעים ב6 המנגנונים הפיסיולוגיים להם שליטה ישירה על משקל גופנו. תורה אשר כל ילד יפני לומד כחלק בלתי נפרד מהחיים –כדרך חיים. עוד לפני אלפי שנים האמינו היפנים שלמוח שלנו יכולת שליטה מלאה על כל מערכות הגוף. עוד מאות שנים לפני המצאת המנוע או המחשב הבינו היפנים שאותו מוח למעשה הוא ה"הארד דרייב" של הישות האנושית.

בחכמתם למדו היפנים איך להשתמש באמצעות המוח בלבד על רמות האינסולין, על קצב הלב, על ספיגת החמצן בריאות ועוד. השיטה למעשה מעניקה לכל אדם אפשרות לשלוט היטב על משקל גופו. ללא צורך בדיאטה או בעשיית כושר, המוח בעצמו יכול לשלוט על שריפת שומנים, על מתן פקודה לויסות רמות הרעב, על תחושת השובע.
•היפני אוכל בכל יום 600 קלוריות יותר מהישראלי ונשאר רזה.
•בכל שנה אוכל היפני 219,000 קלוריות יותר מהישראלי הממוצע ונשאר רזה.


הסוד היפני. שיטה יפנית לשמירה על משקל מאוזן לאורך כל החיים.

•שיטת הסוד היפני הינה תורה המלמדת את האדם כיצד באמצעות המוח ניתן לשלוט על הגוף: על שריפת השומנים, על הרעב, על בחירת המזון, על המטבוליזם
על ויסות המערכות הקשורות באגירת מזון או שריפת אנרגיה
•השיטה מבוססת על 6 מפתחות ראשיים אותם לומדים ממש כמו ביפן. משך זמן הלמידה של השיטה כולה- בתוך 6 מפגשים.
•בשלב הבא: שלה ההטמעה המנטאלית מתבצע ליווי יום יומי להקניית כלים ליצירת אוטומט מוחי למשך 45 יום.
•בתוך תקופה קצרה לומד כל אדם את השיטה המובילה לירידה קבועה במשקל. שליטה מלאה באכילה. הרגשת שובע. שינוי תודעתי והפיכת השיטה להרגל ללא מאמץ.

אודות נמרוד גוברין העומד מאחורי שיטת הסוד היפני בישראל:
נמרוד גוברין, אלוף ישראל 5 פעמים בכושר אירובי תחרותי, בעל דרגה 5 בנינגיצ'ו, מרצה ומעביר הדרכות בכל מקום בעולם בתחום הכושר ואומניות הלחימה מסביר:
"כאדם שכל חייו עוסק בכושר גופני, כבעלים של רשת מכוני כושר וכבעל ניסיון עשיר בתחום הכושר ואיכות החיים, מצאתי שהסוד היפני נכון יותר ומתאים יותר לכל אדם, גבר או אשה, שאינם מתחברים לעולם השרירי ממנו אני בא. בצעירותי חשבתי שאין תחליף לאכילה נכונה ולכושר אך במהלך חיי נתקלתי בסוד היפני.

למזלי למדתי מהמובילים בתחומם ביפן. דרכם השכלתי להבין ששליטת המוח בגוף חזקה לעיתים יותר משעות של עבודה במכון כושר. שלימוד השיטה מביא לתוצאות לטווח ארוך שלא כמו דיאטה. היום, גם אני וגם תלמידיי נהנים מהאוכל שאנו אוהבים, בלי לספור קלוריות, בלי הרגשת חרטה, בלי לוותר על המטעמים שמעלים בנו חיוך. פשוט, בשיטה זו אנו שולטים בגוף וגורמים לו לאזן את המשקל ללא מאמץ."

למידע נוסף אודות שיטת הסוד היפני להרזיה , לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully