וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חרטות: הסרת קעקועים בחורף

14.2.2017 / 16:05

אז עשיתם קעקוע כשהייתם צעירים ועכשיו אתם מתחרטים עליו. בטח תשמחו לדעת שלמרות שאומרים שקעקוע הוא לכל החיים, ניתן להסירו בלייזר. הטיפול המומלץ ביותר כיום להסרת קעקועים הוא באמצעות סדרת טיפולים בלייזר שיכולים להסיר גם קעקועים צבעוניים. הכל בתוך הכתבה

Family Guide-תוכן שיווקי-בשיתוף טופ לייזר

עבור אנשים שלא אוהבים ולא שלמים עם הקעקוע שעל גופם, הקיץ יכול להוות נקודת משבר. הלבוש הקצר חושף את הכתם מהעבר שהיינו רוצים להעלים, אך דווקא הקיץ היא התקופה הפחות מומלצת להסרת הקעקוע ולכן עדיף לעבור את הטיפול בחודשי החורף.

הטיפול המומלץ ביותר כיום להסרת קעקועים הוא באמצעות סדרת טיפולים בלייזר בעל אורכי גל שונים שיכולים להסיר גם קעקועים צבעוניים. לאחר כל טיפול, אסור לחשוף את אזור הטיפול לשמש ועדיף לא להיכנס לים או לבריכה-דבר שעלול להעיק מאוד בקיץ.

לעומת זאת, הלבוש בחורף נותן לאזור הטיפול את הזמן הדרוש להחלמה. אוהד יצחקוב, מנהל קליניקת טופ לייזר-המרכז להסרת קעקועים, מסביר כי מספר הטיפולים להסרת הקעקוע תלוי בעומק וגודל הקעקוע, כמות וסוג הצבע, גיל ומצבו הפיזי של המטופל.

לכן, מומלץ לתכנן מראש את מועד הטיפולים ולקבוע אותם לתקופת החורף. כמובן שניתן גם להסיר קעקועים בקיץ, אך הדבר דורש תשומת לב מיוחדת מצד המטופל בזמן החלמת העור.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף טופ לייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully