וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לחסוך הון בשיפוץ הבית מבלי להתפשר?

14.2.2017 / 13:38

שיפוצניק, בעלי מקצוע, רצף. הליך השיפוץ גובה מאתנו זמן יקר, התעסקות והוצאה לא קטנה. אז איך ניתן לייעל את התהליך והיכן ניתן לחסוך מבלי להתפשר על איכות?

Family Guide-תוכן שיווקי-בשיתוף משיח קרמיקה

מי מאתנו לא חווה את חווית השיפוץ. שיפוץ חדר האמבט, שיפוץ המטבח, או שיפוץ הבית כולו.
זה קורה לנו במעבר דירה. זה קורה לרובנו אחת ל7 שנים בממוצע. אנו אוהבים לשנות, לחדש, לרענן.

התמורה לרוב מאד מחמיאה לנו אלא שבדרך מדובר על התעסקות גדולה, לא מעט מפחי נפש והוצאה כספית שלרוב אין קשר בין התכנון להוצאה בפועל. אז איך ניתן לקצץ? איך ניתן להגשים את החלום באיכות המוצרים מבלי להתפשר? איך נוכל לשלוט במסגרת התקציב ואפילו להישאר עם אלפי או עשרות אלפי שקלים בכיסנו?

ידע שווה הרבה מאד כסף. חוסכים ומשפצים

פגשנו את דורון משיח. מנכ"ל חברת משיח קרמיקה הקיימת משנת 1960, אשר כבר ראה הכל. את השיפוץ המוצלח, את השיפוץ שהביא לגירושין ואת השיפוץ החכם ביותר. נפגשנו כדי לראות במו עינינו איך אנשים יכולים לצלוח את השיפוץ הקטן והגדול ביותר מבלי לשלם על כך קנס כספי גדול מימדים. דורון משיח מסביר לנו עד כמה הפערים גדולים בתחום שיפוץ הבית .

"כשזוג או אדם רוצה לשפץ את הבית לרוב יפנה לאדריכל או מעצב פנים. יש הפונים מייד לשיפוצניק. תפקידם של אנשי מקצוע אלה לתכנן את השיפוץ, לבדוק את מצב הבית, הדירה, הצנרת החשמל. להציע הצעות נכונות לשינוי המבנה הפנימי, למצוא פתרונות לניצול שטח נכון ועוד.

בתום שלב זה, לאחר שאנשי המקצוע והלקוחות קיבלו החלטה מגיע השלב השני. שלב זה הינו כתב הכמויות לשיפוץ כולו. כמות הריצוף הנדרש, כמות ואיכות מוצרי האמבט, הברזים, הארונות ועוד. בשלב זה נעוץ חיסכון עצום התלוי בלקוח עצמו.

שלב מציאת המקום בו ירכוש הלקוח את כל המוצרים לשיפוץ. מכיוון שבחירת האריחים, הריצוף, החיפויים, הברזים תקבע למעשה את נראות הבית כולו מומלץ לעשות זאת בליווי המעצב/ת האדריכל. בחירה נכונה בשלב זה יכולה לחסוך ללקוח אלפי ועשרות אלפי שקלים.

איך מומלץ לעשות זאת? בכיתות רגליים. ישנן מאות חנויות למכירת הפריטים הנדרשים לשיפוץ ועיצוב הבית. פערי המחירים בין החנויות נובעות ממלאי, מחוזק הקניה של החנות או הרשת, מקשרי השוק של החנות, מעלויות התפעול ומגורמים רבים אחרים.

לכן, על הלקוח להבין שעליו לחפש 3 נושאים עיקריים: לקנות מהיבואן כדי לחסוך פערי תיווך. למצוא מקום בו ימצא את כל הפריטים באיכות הגבוהה ביותר, במחיר הנטו הנמוך ביותר.

מקום אשר יבטיח אספקה מיידית, מקום אשר המלאי שלו גדול במידה ויהיה צורך בהשלמות, אשר מוכן להתחייב להחזר כספי מלא על כמויות עודפות שהוזמנו – תקלה החוזרת באופן תדיר בשיפוץ הבית."

עד כמה ניתן לחסוך? איך נדע כמה אריחים לרכוש? אם האסלה מתאימה? את גודל המקלחון?

"החיסכון שבקנייה מוקפדת עומד על אלפים רבים של שקלים" לדברי דורון משיח. לדוגמה לשיפוץ חדר אמבט ממוצע דרושה אסלה, כיור, ברזים, מקלחון וקרמיקה לרצפה ולקירות.

אנשים משלמים למעלה מ13,000 שקלים על הפריטים הללו. למעשה ניתן לרכוש את האיכויות הטובות ביותר לכל אלה בפחות ממחצית המחיר. דוגמה נוספת: החלפת כל רצפת הבית לדירה ממוצעת. אנשים משלמים למעלה מ10,000 שקלים כאשר בפועל יכלו למצוא קרמיקה מהמבחר הטוב ביותר בשוק בחצי המחיר.

דוגמה נוספת: שיפוץ מלא לדירה ממוצעת. החלפת כל המוצרים בבית. כל הקרמיקות, האסלות, המקלחונים, הריצוף, הברזים. הכל. אנשים משלמים למעלה מ50,000 שקלים על כל הפריטים כאשר בפועל הם יכולים לרכוש את אותם מוצרים, טובים בדיוק כמו שרצו בפחות מ20,000 שקלים.

הדרך לחיסכון אמיתי בשווי אלפי ועשרות אלפי שקלים נעוץ ברצון הלקוח למצוא את הפריטים האיכותיים ביותר הנדרשים לשיפוץ – במחיר הנמוך ביותר. הפערים בתחום עצומים.

לקוחות חכמים ישוו נתונים על פי כתב הכמויות שיכין עבורם המשפץ/האדריכל. אצלנו,במשיח קרמיקה, מאז 1960, יכולים הלקוחות לבחור מתוך אלפי הפריטים האיכותיים והמעוצבים ביותר, לקבל אספקה מיידית של כל כמות והתחיבות מלאה להחזר כספי מלא עבור עודפים שיוזמנו בשל כתב כמויות שאינו מדוייק.

אנו מחזירים את הכסף, עד השקל האחרון באם הסחורה המוחזרת נמצאת שלמה ובאריזתה המקורית.
אנשים המחפשים דרך לחסוך – ובצדק, יכולים לרכוש היום את אותם המוצרים ולהגיע לחיסכון הנע בין 18,000 – 40,000 שקלים בממוצע. מדובר על כסף גדול שיכול בהחלט לשמש זוג לצרכים הרבים הקיימים לאחר שיפוץ הבית."

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף משיח קרמיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully