וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תל אביב היא עיר מגורים לעשירים בלבד?

14.12.2016 / 11:33

מחירן של דירות ארבעה חדרים כבר חצה את הרף הממוצע של שלושה מיליון שקלים, ובעקבות הביקוש הגובר אף אחד כבר לא יתפלא אם נראה עלייה נוספת

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף פרנצ'י נדל"ן

האם תל אביב עומדת להפוך לעיר של עשירים בלבד? לעתים נדמה כי צורת החשיבה של רוכשי דירות בתל אביב שונה מזאת של הרוכשים בשאר חלקי הארץ. דירות במצב רעוע בבניינים ללא מעלית וחנייה ובאזורים רועשים עדיין נמכרות במחירים גבוהים ולעתים לא פרופורציונאליים ביחס לשאר המדינה.

מחירן של דירות ארבעה חדרים כבר חצו את הרף הממוצע של שלושה מיליון שקל ובעקבות הביקוש הגובר אף אחד כבר לא יתפלא אם נראה עלייה נוספת. מספר הפרויקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי עתיד לעלות ומעודד רוכשים רבים לקנות נכסים להשקעה עתידית.

כמו כן, משקיעים רוכשים כמחצית מסך הדירות החדשות שנבנות בתל אביב. התוצאה של כל אלה תמשיך לדחוק את אנשי מעמד הביניים מתל אביב ותהפוך את היעד של רכישת דירה בעיר לבלתי מושג.

בשנים האחרונות, רבים מבעלי הנכסים בתל אביב זיהו את ההזדמנות ומכרו את הדירה ברווח מקסימלי. תופעה זו אינה תורמת למחירי הדירות הגבוהים, אך עבור אדם פרטי מדובר בעסקה משתלמת במיוחד. כפי שציינו בפתיחה, מצב הדירות לא תמיד מהווה פקטור עבור הרוכשים, אך שיפוץ ואפילו בעלות מינימאלית, יכול להעלות את ערך הנכס.

מרצ'לו אינצ'ליני, בעלים ומנכ"ל Franchi Real Estate, מסביר כי התהליכים בתל אביב דומים מאוד לאלה שאנחנו רואים כבר במשך שנים במנהטן. גם שם, עליית המחירים התחילה באזורים המרכזיים והתפשטה גם לשוליים. המחסור בדירות ימשיך לתת את אותותיו ולהעלות את מחירי הדירות בתל אביב גם בשנים הקרובות.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף פרנצ'י נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully