וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו ולה: מכשיר אחד המטפל בהתקרחות ומתאים לגבר וגם לאישה

9.5.2017 / 9:46

בגיל 30 ומעלה גברים ונשים רבים מוצאים עצמם מתמודדים עם תופעת ההתקרחות. הסיבות לתופעת נשירת השיער וההתקרחות שונות ומגוונות: התקרחות גנטית, בעיות בריאותיות, בעיות תזונתיות, לחץ נפשי, שינויים הורמונליים, הריונות ועוד. אבל יש לכך פתרון. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף דימדיקו

בגיל 30 ומעלה גברים ונשים רבים מוצאים עצמם מתמודדים עם תופעת דלילות השיער וההתקרחות. הסיבות לתופעת נשירת השיער וההתקרחות שונות ומגוונות: התקרחות גנטית, בעיות בריאותיות, בעיות תזונתיות, לחץ נפשי שינויים הורמונליים והריונות ועוד.

בין כל הפתרונות המוצעים כיום בתחום, בולט מכשיר ה"הריג'ן קלאסיק" כטכנולוגיה אשר מעניקה לשני בני הזוג אפשרות לטפל בעצמם בבעיית ההתקרחות מהבית.
הרעיון מכשיר אחד, שני ראשים שונים (לו ולה) וכמה דקות טיפול ביתי.

התוצאה? שיפור משמעותי בפרמטרים הבאים: הפסקת הנשירה הגוברת, עיבוי השיער הקיים, הצמחה מחודשת של שיער במקומות בהם השיער הפך להיות דק ודליל.

מכשיר אחד ושני ראשים לטיפול. לגבר ולאשה

אופן התנוונות השיער שונה בין נשים לגברים: גברים סובלים מתופעות הקרחה שיכולה להיות מהירה וקשה (עד למצב של התקרחות מוחלטת) בעוד שאצל נשים התנוונות השיער איטית יותר ומאופיינת בנשירה מוגברת, הפיכת השיער לדק ושביר ושבילים מורחבים.

למרות הבדלים אלו, שימוש בהריג'ן קלאסיק מביא לתוצאות טובות לשני המינים, זאת כיוון שהסיבות להתנוונות השיער דומות בין שני המינים וכיוון שטכנולוגיית ההריג'ן קלאסיק תוקפת את הגורמים הללו ביעילות.

מכשיר ה"הריג'ן קלאסיק" מורכב משני חלקים עיקריים. גוף המכשיר וראש המכשיר (המחסנית). יש שני סוגי מחסניות: מחסנית לבעלי שיער קצר (לרוב גברים) ומחסנית לבעלי שיער ארוך (לרוב נשים). הדיסקיות הנן החלק הבא במגע עם הקרקפת ודרכן מבצעות 3 פעולות טיפול בו זמנית: פעולה מכאנית, פעולה חשמלית ופעולה ביוכימית. שלוש הפעולות הללו מובילות לתוצאה של שיפור מצב השיער בשני פרמטרים עיקריים: כמות ועובי השיער.

פתרון טכנולוגי אחד לשני המינים. גם אפקטיבי – וגם חוסך לבני הזוג.

המהנדס אהוד רפאלי מנכ"ל דימדיקו טכנולוגיות רפואיות, המשווקת את הטכנולוגיה בישראל מסביר:
"עוד בשלב הפיתוח זיהו המפתחים כמה נושאים שדרשו את התייחסותנו: ההריג'ן צריך להיות מותאם גם לנשים וגם לגברים, יש צורך בראש טיפולי שונה לגברים ולנשים, ומשך הטיפול צריך להיות שונה בין גברים לנשים. מסיבה זו פותחו שני סוגים של מחסניות והוגדרו תוכניות טיפול שונות.
בנוסף, גילינו כי קיימים מקרים רבים שבהם יש בבית אחד מספר משתמשים, מסיבה זו ההריג'ן תוכנן באופן שמאפשר החליפת מחסנית בקלות על מנת לאפשר למספר משתמשים לחלוק אותו בניהם"
"כך הצלחנו לסייע ללקוחות רבים לרכוש מכשיר אחד במקום מספר מכשירים, וליהנות ממנו יחד. ללא הוצאה כפולה.

ההתמודדות עם הפתרונות הטכנולוגיים שנבעו מהחלטה זו לא היו פשוטים, שכן המכשיר אוסף מידע על כל טיפול. גם את הבעיה הזו פתרנו וכיום אנו תומכים במספר משתמשים במכשיר אחד ואף ממשיכים להבטיח את התוצאה לאלו שרוכשים מכשיר לשימוש משותף, בדיוק כפי שאנו מבטיחים ביצועים לשאר לקוחותינו: 30% שיפור מצרפי בכמות ועובי השיער. הבטחה בה אנו עומדים בגאווה וללא סייג: השיער חוזר לצמוח או שהמכשיר מוחזר והלקוח מקבל את כספו בחזרה!"

למידע נוסף לחץ/י כאן

Family Guide בשיתוף דימדיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully