וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד משלנו: שילוב צעירים עם מגבלה בשירות לאומי

6.4.2017 / 13:26

לצעירים עם מגבלה פיזית, נפשית, חושית ותקשורתית, בעלי פטור משירות צבאי, הרוצים להרגיש משמעותיים ולתרום למדינה ולחברה, קיימת היום אפשרות להתנדב במסגרת שירות לאומי באגף לתוכניות מיוחדות של עמותת שלומית. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף עמותת שלומית

לצעירים עם מגבלה פיזית, נפשית, חושית ותקשורתית, בעלי פטור משירות צבאי, הרוצים להרגיש משמעותיים ולתרום למדינה ולחברה, קיימת היום אפשרות להתנדב במסגרת שירות לאומי באגף לתוכניות מיוחדות של עמותת שלומית.
התכניות מותאמת לצעירים עם מגבלות שונות - מגבלה פיזית, קוגניטיבית או נפשית, לצעירים על הרצף האוטיסטי, לצעירים עם מגבלה שכלית התפתחותית, לצעירים עם עיוורון ולקות ראיה ולצעירים כבדי שמיעה וחירשים.

התכניות מהוות תקופת הכנה ומעבר לעולם התעסוקה, ההשכלה והחברה באמצעות שילוב מעצים של הצעירים במגוון רחב ובפריסה ארצית של מסגרות השירות הלאומי-אזרחי שמציעה עמותת שלומית.

מסלולי ההתנדבות המגוונים מותאמים עבור הצרכים האישיים, הכישורים ותחומי העניין של כל צעיר וצעירה. כדי לעשות זאת, אנשי מקצוע וגופים מומחים מלווים את המתנדבים לכל אורך התקופה-הן באופן פרטני והן באופן קבוצתי. מועברות סדנאות בנושאים מגוונים כגון: תקשורת בינאישית, מיומנות תעסוקה, ניהול תקציב ותכנית עתיד כאשר מטרת העל היא לחזק ולפתח כישורים ולמצות את היכולת של כל צעיר וצעירה.

אחד הדגשים המרכזיים הוא ההכנה ליום שאחרי תקופת השירות ולכן עמותת שלומית משתפת פעולה עם תכניות ההמשך הקיימות בקהילה. בתחומים כמו דיור, השכלה, תעסוקה ופנאי.

בשורה התחתונה? השתלבותם של צעירים עם מגבלה בשירות הלאומי היא רווח הדדי לכלל האוכלוסייה תוך קידום ערכים של סבלנות וקבלה.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף עמותת שלומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully