וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיט תענוגות: הזווית הטכנולוגית

Family Guide בשיתוף קרוז אאוטלט

15.2.2017 / 11:51

החדשנות הטכנולוגית נועדה לענות לצרכים המתפתחים והשונים של החברה וכיום, כאשר תרבות הפנאי היא ערך מרכזי, חברות הספנות ממשיכות לחפש נתיבים חדשים כדי להגיע ללב התיירים. גלו על הטכנולוגיות החדשות שיגרמו לכם לרצות עוד יותר להתפנק בשיט תענוגות

Family Guide-תוכן שיווקי-בשיתוף קרוז אאוטלט

לאורך ההיסטוריה, כלי שיט ואניות הביאו לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר את הרוח האנושית. הצורך לחקור, לגלות ולהפליג אל הנודע הוביל מדענים, אנשי רוח, מהנדסים וסוחרים להמשיך וליצור דרכים חדשות בהן ניתן לשפר את המסעות על פני המים.

החדשנות הטכנולוגית נועדה לענות לצרכים המתפתחים והשונים של החברה וכיום, כאשר תרבות הפנאי היא ערך מרכזי, חברות הספנות ממשיכות לחפש נתיבים חדשים כדי להגיע ללב התיירים. חברות השיט המובילות בעולם חרטו על דגלן את ערכי החדשנות הטכנולוגית והמרוויחים הגדולים הם אנחנו.

שיט תענוגות הפך ב-15 השנים האחרונות לחוויה יוצאת דופן. אפשרות להגיע ליעדים אקזוטיים ומסתוריים חדשים מבלי להתפשר על נוחות ברמה הגבוהה ביותר. רק שיטוט לאורך ולרוחב אניות הענק הוא מסע בפני עצמו.

איתן כתרי, מנכ"ל ובעלים של קרוז אאוטלט, מספר כי הטכנולוגיות של עולם השיט מתחילות עוד לפני שעלינו לסיפון. כיום, בעזרת משקפי VR תוכלו "לטייל" על האנייה עוד לפני שהזמנתם כרטיס ולהחליט אם היא בשבילכם.

כאשר תהיו על האנייה, תקבלו "צמיד חכם" שמסתנכרן עם הסמארטפון ומאפשר לכם להזמין, לשלם ואפילו לדעת איפה הילד שלכם נמצא בכל זמן. אבל החוויה האמיתית מתחילה בשירות, במתקנים ובאטרקציות שתוכלו ליהנות מהן בזמן שהותכם. אז באיזה אנייה יש את פארק המים הצף הגדול בעולם? איזה אנייה בנויה כמו העיר ניו-יורק? ואיפה תוכלו לקבל קוקטייל מרובוט? צפו בכתבת הווידאו בה איתן כתרי מספר על כמה רחוק חברות השייט לקחו את החוויה על המים.

למידע נוסף לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully